Vybudovali jsme vlastní vývojové zázemí, kde vyvíjí moderní aplikace usnadňující organizacím jejich komunikaci a interakci se zákazníky. Produktové portfolio zahrnuje aplikace pro kontaktní centra včetně nahrávání hovorů a obrazovek a dedikovaných nadstavbových aplikací. Dále zajišťujeme integraci těchto produktů pro kontakt se zákazníkem s podnikovými informačními (ERP, CRM, LoB) a komunikačními systémy (Mitel, Microsoft Skype for Business, Cisco apod.), sociálními sítěmi (Facebook, Twitter apod.) a moderními komunikačními nástroji (Facebook Messenger, WhatsApp, Viber, Apple Business Chat a další). Významným trendem v oblasti řízeného kontaktu se zákazníky, kterému se atlantis též věnuje, je implementace prvků umělé inteligence a strojového učení (rozpoznání přirozené řeči, chatboti, analýza dat a konverzací).
cs-CZ
fssmtp-bot@frontstage.cc
Demo FrontStage
Vážený
děkujeme za Váš zájem o FrontStage demo. Toto je automatická odpověď potvrzující přijetí Vašeho požadavku. Brzy se s Vámi spojíme a domluvíme se na termínu FrontStage dema.

S pozdravem

Váš tým FrontStage

Prague office
Štěrboholská 1427/55 102 00 Praha 10 Česká republika
Telefon: +420 271 004 211

London office
86-90 Paul Street, London EC2A 4NE
Telefon: +44 7813 920141
fssmtp-bot@frontstage.cc
Demo FrontStage
Vážený
děkujeme za Váš zájem o FrontStage demo. Toto je automatická odpověď potvrzující přijetí Vašeho požadavku. Brzy se s Vámi spojíme a domluvíme se na termínu FrontStage dema.

S pozdravem

Váš tým FrontStage

Prague office
Štěrboholská 1427/55 102 00 Praha 10 Česká republika
Telefon: +420 271 004 211

London office
86-90 Paul Street, London EC2A 4NE
Telefon: +44 7813 920141