21 listopad

Podpora založená na frontách: Cesta k lepšímu zákaznickému servisu  

  0 Přílohy   0 Komentáře      21.11.2023
  Počet hvězdiček je: 0/5. Hodnoceno 0x.
Optimalizujte své kontaktní centrum pomocí systému založeného na frontě - kdo dřív přijde, ten dřív mele. Řešte efektivně velké množství dotazů a stížností. Prozkoumejte možnosti priorit, jako je naléhavost a prémiový přístup. Dobře implementovaný systém front nabízí poznatky pro lepší kontaktní centrum.

Když se vaše kontaktní centrum skutečně rozjede, je to jako provoz na dálnici - dotazy, problémy a stížnosti - to vše se stává nekonečnou dopravní zácpou. A právě tak funguje většina kontaktních center.

Přesto existuje jednoduché řešení, které můžete aplikovat na jakýkoli komunikační kanál v rámci svého kontaktního centra:  Systém založený na frontách. Ve své podstatě je systém založený na frontě založen na principu "kdo dřív přijde, ten dřív mele". Zákazník zadá svůj problém (dotaz, stížnost nebo problém) do systému fronty. Jakmile pracovník kontaktního centra (nejčastěji jsou pracovníky kontaktního centra ženy) vyřídí předchozí problém, vyřizuje další problém ve frontě.

Kromě toho, že kdo dřív přijde, ten dřív mele, existuje několik dalších běžných způsobů, jak může podpora založená na frontě fungovat.​
 
  • Naléhavost: kritickým problémům je věnována okamžitá pozornost.
  • Prémiový přístup: naléhavé problémy jsou řešeny v rámci toho, že zákazníci zaplatí za to, že se dostanou dopředu ve frontě.
  • Eskalace a spolupráce: systémy front usnadňují rychlou eskalaci problému, podobně jako dopravní navigátoři, kteří odklánějí vozidla na alternativní trasy.
Díky podpoře založené na frontách je přetížení provozu zákazníky jednoduché a transparentní. Ano, k přetížení může stále docházet, ale při správných krocích poskytne systém podpory založený na frontě zpětnou vazbu, jak vytvořit lepší kontaktní centrum.
Podpora založená na frontách: Cesta k lepšímu zákaznickému servisu

Google+ Twitter LinkedIn Facebook

Štítky

cs-CZ
fssmtp-bot@frontstage.cc
Demo FrontStage
Vážený
děkujeme za Váš zájem o FrontStage demo. Toto je automatická odpověď potvrzující přijetí Vašeho požadavku. Brzy se s Vámi spojíme a domluvíme se na termínu FrontStage dema.

S pozdravem

Váš tým FrontStage

Prague office
Štěrboholská 1427/55 102 00 Praha 10 Česká republika
Telefon: +420 271 004 211

London office
86-90 Paul Street, London EC2A 4NE
Telefon: +44 7813 920141
fssmtp-bot@frontstage.cc
Demo FrontStage
Vážený
děkujeme za Váš zájem o FrontStage demo. Toto je automatická odpověď potvrzující přijetí Vašeho požadavku. Brzy se s Vámi spojíme a domluvíme se na termínu FrontStage dema.

S pozdravem

Váš tým FrontStage

Prague office
Štěrboholská 1427/55 102 00 Praha 10 Česká republika
Telefon: +420 271 004 211

London office
86-90 Paul Street, London EC2A 4NE
Telefon: +44 7813 920141