22 srpen

6 kroků, jak může kontaktní centrum vaší společnosti zvýšit návratnost investic (ROI)  

  0 Přílohy   0 Komentáře      22.08.2024
  Počet hvězdiček je: 0/5. Hodnoceno 0x.
Přeměňte své kontaktní centrum na centrum generující příjmy, abyste maximalizovali dlouhodobou spokojenost zákazníků a zvýšili ziskovost. Přilákejte špičkové talenty. Vybavte agenty potřebnými dovednostmi. Motivujte agenty správnými benefity. Odměňujte agenty, kteří zlepšují zkušenosti zákazníků. Vybudujte kulturu zaměřenou na zákazníka. Zavedením těchto strategií optimalizujete výkon a dosáhnete nejlepší návratnosti investic do kontaktního centra.

Ve většině podniků jde o maximalizaci zisku. Vaše kontaktní centrum přitom hraje klíčovou roli. Přesto mnoho firem zapomíná na dlouhodobé přínosy vynikajícího zákaznického servisu. Místo toho se soustředí na krátkodobé zisky a střílejí si přitom do vlastní nohy. Vezměme si například videopůjčovnu Blockbuster, která generuje  800 milionů dolarů zisku z poplatků za pozdní vrácení. Jakmile si zákazníci našli něco jiného, kde takové poplatky za zpoždění neúčtují (Netflix), odešli jinam. Blockbuster se nezajímal o zákazníky, pouze na nich vydělával. 

Vaše kontaktní centrum je tváří vaší společnosti. Pokud se to dělá správně, návratnost investic do vašeho kontaktního centra může být 3 až 5krát vyšší..

Nepřemýšlejte o kontaktním centru jen jako o zvedání hovorů a řešení stížností (v podstatě nutné zlo). Přemýšlejte o svém kontaktním centru jako o centru, které generuje příjmy pro většinu vaší společnosti. Díky kontaktnímu centru jako hnací síle můžete přilákat, udržet a rozšířit svou zákaznickou základnu a masivně zvýšit návratnost investic.


Zde je šest realizovatelných kroků, které vám pomohou začít:
 
  1. Zvyšte jim plat: Když svým agentům zaplatíte nejvyšší mzdu, přilákáte k sobě špičkové talenty a podpoříte je v poskytování výjimečných služeb. To také znamená, že od nich můžete požadovat více. Místo člověka, který hledá jen brigádu, získáte agenta, který ví, že si tím udělá dobrou kariéru.
  2. Zajistit školení v oblasti prodeje: Zde můžete dosáhnout zlatého úspěchu. Dejte jim sílu prodávat, křížově prodávat, zvyšovat prodej a vytvářet dlouhodobé vztahy se zákazníky. To je klíčové pro zvýšení vašich dlouhodobých příjmů.
  3. Poskytněte provizi z prodeje: Stejně jako prodejci dejte svému agentovi možnost pocítit jeho úspěch tím, že mu dáte provizi z každého prodeje, který uskuteční. Totéž platí, pokud přivedou více zákazníků a vyšší příjmy.
  4. Přátelská soutěž: Soutěž mezi pracovníky kontaktního centra může přispět k posílení pocitu kamarádství a týmové práce a zároveň k vyšší výkonnosti. Zejména pokud pracují na směny nebo v týmech. Žebříčky, systémy odměn, žebříčky pro nejvýkonnější agenty nebo týmové výzvy mohou podpořit spolupráci a zdravou soutěživost. Je to také skvělý způsob, jak motivovat agenty k co nejlepším výkonům a dosáhnout lepších výsledků pro vaši firmu.
  5. Motivovat k růstu: Někdo má nový nápad - skvělé! Vyzkoušejte ho. Pokud se osvědčí, odměňte své agenty za jejich výkon. A nejen to, motivujte je, aby zlepšovali své dovednosti a znalosti a poskytovali tak lepší služby.
  6. Podporovat jedinečnou firemní kulturu: Skvělé prodejní a marketingové systémy dosahují nejlepších výsledků, když sledují, co zákazníci dělají, a dávají jim to, co chtějí. To znamená naslouchat zákazníkům tak, abyste věděli, co chtějí. (Nápověda: často se to liší od toho, co „žádají“.) Totéž můžete udělat se svými agenty. Naslouchejte svým agentům a zjistěte, co podporuje prostředí dokonalosti, produktivity a růstu.
Začněte realizací některého z těchto šesti kroků. Cílem je optimalizovat výkon kontaktního centra, zvýšit spokojenost zákazníků a ziskovost společnosti. Ať už budete sledovat cokoli, testujte a zkoušejte nové přístupy, abyste dosáhli co nejlepší návratnosti investic do kontaktního centra.
 
 
6 kroků, jak může kontaktní centrum vaší společnosti zvýšit návratnost investic (ROI)

Google+ Twitter LinkedIn Facebook

Štítky

cs-CZ
fssmtp-bot@frontstage.cc
Demo FrontStage
Vážený
děkujeme za Váš zájem o FrontStage demo. Toto je automatická odpověď potvrzující přijetí Vašeho požadavku. Brzy se s Vámi spojíme a domluvíme se na termínu FrontStage dema.

S pozdravem

Váš tým FrontStage

Prague office
Štěrboholská 1427/55 102 00 Praha 10 Česká republika
Telefon: +420 271 004 211

London office
86-90 Paul Street, London EC2A 4NE
Telefon: +44 7813 920141
fssmtp-bot@frontstage.cc
Demo FrontStage
Vážený
děkujeme za Váš zájem o FrontStage demo. Toto je automatická odpověď potvrzující přijetí Vašeho požadavku. Brzy se s Vámi spojíme a domluvíme se na termínu FrontStage dema.

S pozdravem

Váš tým FrontStage

Prague office
Štěrboholská 1427/55 102 00 Praha 10 Česká republika
Telefon: +420 271 004 211

London office
86-90 Paul Street, London EC2A 4NE
Telefon: +44 7813 920141